Procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana
Izmantojot e-pakalpojumu:
Pēc pakalpojuma saņēmēja autentifikācijas, pakalpojuma saņēmējs precizē informāciju, vai iesniegums tiek veidots paša, vai arī kādas pārstāvētās juridiskās personas vārdā, pēdējā gadījumā norādot un apstiprinot pārstāvētās juridiskās personas reģistrāciju.
Pieprasot e-pastā:
Pakalpojuma saņēmējs nosūta sagatavotu e-pastu ar lūgumu saņemt administratīvo aktu uz attiecīgo Darba inspekcijas struktūrvienību. Jūsu e-pastam iepriekš jābūt atrunātam ar akta izdevēju.
Pieprasot pastā:
Pakalpojuma saņēmējs nosūta vēstuli ar lūgumu saņemt administratīvo aktu uz attiecīgo Darba inspekcijas struktūrvienību.
Pieprasot klātienē:
Pakalpojuma saņēmējs ierodas Darba inspekcijas struktūrvienībā norādītajā klientu apkalpošanas laikā, un uzrādot nepieciešamos apliecinošos dokumentus varēs saņemt administratīvo aktu.Pakalpojuma saņemšana
Pakalpojuma saņēmējs saņem izdoto administratīvo aktu pa norādīto informācijas kanālu.