Procesa apraksts
Dokumentu iesniegšana
Iesniedzamie dokumenti:
1.) darba devēja sagatavotais Akts par nelaimes gadījumu (3 eksemplāri);
2.) rīkojums par darba devēja izveidoto nelaimes gadījuma izmeklēšanas komisiju;
3.) izziņa par veselības traucējumu smaguma pakāpi;
4.) cietušā, nodarbināto un liecinieku paskaidrojumi;
5.) nelaimes gadījuma vietas raksturojums;
6.) citi dokumenti, kas raksturo nelaimes gadījumu.
Iesniedzot šo aktu izmantojot e-pakalpojumu, visa šī informācija ir nepieciešama, taču ir jāievada e-pakalpojuma izpildes laikā, un pēc tā ievades tiks pārbaudīts tās korektums.Atbildes saņemšana no Darba inspekcijas
Atbildes saņemšana no Darba inspekcijas par to, ka ieniegtais darba devēja akts ir reģistrēts un pieņemts Darba inspekcijā, vai arī noraidīts.