Sestdiena, 2019. gada 20. jūlijs
A+ / A-

l_tab_1.png

l_tab_2.png

l_tab_3_794f6.png

l_tab_7.png

L_TAB_4.png

L_TAB_5.png

L_TAB_6.png

 

                  Facebook.png  Twitter.png   Youtube.png

                      VDI_LOGO1.png

 

right_tab_1.png

right_tab_2.png

right_tab_3.png

right_tab_4.png

Sadaļas

Kontaktinformācija

Rīgā, Kr.Valdemāra ielā 38 k-1
LV–1010
Tālrunis  67021704
Fakss 67021718
E-pasts: vdi@vdi.gov.lv

Vakances

  • Valsts darba inspekcija piedāvā:

    -          draudzīgu kolektīvu;

    -          interesantu un dinamisku darbu;

    -          gūt pieredzi ESF projekta īstenošanas jomā;

    -          veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem.

     

    Būtiskākie amata pienākumi:

    -          izstrādāt ar ESF projekta atbalstāmo darbību īstenošanu saistītos iekšējos normatīvos aktus, nodrošināt atbilstošo dokumentu uzturēšanu un pārraudzīt tajos iekļauto prasību izpildi;

    -          kontrolēt atbalstāmo darbību ietvaros noslēgto līgumu izpildi ar iepirkuma rezultātā izvēlētiem pakalpojumu sniedzējiem;

    -          piedalīties projekta aktivitāšu īstenošanai nepieciešamo iepirkumu organizēšanā, t.sk., gatavot iepirkumu tehniskās specifikācijas u.c. informāciju amata kompetences ietvaros.

    -          izvērtēt atbalstāmo darbību ietvaros sagatavotos nodevumus, nepieciešamības gadījumā, atgriezt nodevumu izpildītājam precizējumu un uzlabojumu veikšanai, sniedzot pamatotus un argumentus komentārus;

    -          nepieciešamības gadījumā piedalīties sanāksmēs, semināros un citos informatīvos pasākumos projekta ietvaros.

    Prasības pretendentiem:

    -          Akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlama vadības zinātnēs); pretendentiem ar izglītību darba aizsardzības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību;

    -          vismaz 1 gada pieredze līdzvērtīgā amatā valsts pārvaldē (vēlama pieredze ES struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansētos projektos);

    -          vēlama pieredze par projektu īstenošanas instrumentiem;

    -          zināšanas un izpratne par iepirkumu organizēšanu un īstenošanu;

    -          vēlama Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana savas kompetences ietvaros, ieskaitot Eiropas Savienības struktūrfondu jomā;

    -          pieredze darbā ar dokumentiem un to noformēšanu;

    -          attīstīta loģiskā domāšana, spēja plānot un organizēt savu darbu;

    -          prasme strādāt ar datoru labā lietotāja līmenī;

    -          vēlamas labas krievu un angļu valodas zināšanas;

    -          darba pieredze sabiedrisko attiecību jomā tiks uzskatīta par priekšrocību.

    Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar MK 29.01.2013 noteikumu Nr.66 “Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību” 3.pielikumu – 9.mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz  1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir 835,- EUR (bruto).  Pēc pārbaudes laika atkarībā no pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga 2.kategorijai – līdz 900,- EUR(bruto) un 3. kategorijai – līdz 1000,- EUR (bruto).

     

    Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 15 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas Nodarbinātības valsts aģentūras mājas lapā sadaļā “Vakances”, nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam - Rīgā, Skolas ielā 28 vai elektroniski uz e-pastu: LM_Atlase@lm.gov.lv; tālrunis uzziņām 26451754, 67021621.

     

  • Valsts darba inspekcija piedāvā:

    -          draudzīgu kolektīvu;

    -          interesantu un dinamisku darbu;

    -          gūt pieredzi ESF projekta īstenošanas jomā;

    -          veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem.

     

    Būtiskākie amata pienākumi:

    -          izstrādāt ar ESF projekta atbalstāmo darbību īstenošanu saistītos iekšējos normatīvos aktus, nodrošināt atbilstošo dokumentu uzturēšanu un pārraudzīt tajos iekļauto prasību izpildi;

    -          kontrolēt atbalstāmo darbību ietvaros noslēgto līgumu izpildi ar iepirkuma rezultātā izvēlētiem pakalpojumu sniedzējiem;

    -          piedalīties projekta aktivitāšu īstenošanai nepieciešamo iepirkumu organizēšanā, t.sk., gatavot iepirkumu tehniskās specifikācijas u.c. informāciju amata kompetences ietvaros.

    -          izvērtēt atbalstāmo darbību ietvaros sagatavotos nodevumus, nepieciešamības gadījumā, atgriezt nodevumu izpildītājam precizējumu un uzlabojumu veikšanai, sniedzot pamatotus un argumentus komentārus;

    -          nepieciešamības gadījumā piedalīties sanāksmēs, semināros un citos informatīvos pasākumos projekta ietvaros.

    Prasības pretendentiem:

    -          Akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams komunikāciju vai vadības zinātnēs); pretendentiem ar izglītību darba aizsardzības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību;

    -          vismaz 1 gada pieredze līdzvērtīgā amatā valsts pārvaldē (vēlama pieredze ES struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansētos projektos);

    -          vēlama pieredze par projektu īstenošanas instrumentiem;

    -          zināšanas un izpratne par iepirkumu organizēšanu un īstenošanu;

    -          prasme sagatavot dažādus vēstījumus (relīzes, rakstus);

    -          vēlama Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana savas kompetences ietvaros, ieskaitot Eiropas Savienības struktūrfondu jomā;

    -          pieredze darbā ar dokumentiem un to noformēšanu;

    -          attīstīta loģiskā domāšana, spēja plānot un organizēt savu darbu;

    -          prasme strādāt ar datoru labā lietotāja līmenī;

    -          vēlamas labas krievu un angļu valodas zināšanas;

    -          darba pieredze sabiedrisko attiecību jomā tiks uzskatīta par priekšrocību.

    Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar MK 29.01.2013 noteikumu Nr.66 “Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību” 3.pielikumu – 9.mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz  1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir 835,- EUR (bruto).  Pēc pārbaudes laika atkarībā no pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga 2.kategorijai – līdz 900,- EUR(bruto) un 3. kategorijai – līdz 1000,- EUR (bruto).

     

    Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 15 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas Nodarbinātības valsts aģentūras mājas lapā sadaļā “Vakances”, nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam - Rīgā, Skolas ielā 28 vai elektroniski uz e-pastu: LM_Atlase@lm.gov.lv; tālrunis uzziņām 26451754, 67021621.

  • Darbs Valsts darba inspekcijā, t.i.:

    -     draudzīgs kolektīvs;

    -     interesants un dinamisks darbs;

    -     pieredze ESF projekta īstenošanas jomā;

    -     veselības apdrošināšana pēc 6 mēnešiem;

    -     saliedēšanas pasākumi;

    -     profesionālās izaugsmes apmācības;

    -    iespēja vienoties par nepilnu darba laiku.

     

    Būtiskākie amata pienākumi:

    -          patstāvīgi sekot izmaiņām normatīvajos aktos un piedalīties ar projekta īstenošanu saistīto iekšējo normatīvo aktu un to grozījumu sagatavošanā;

    -          sagatavot savas kompetences ietvaros projekta īstenošanai nepieciešamos juridiskos dokumentus un nodrošināt to juridisko pareizību;

    -          piedalīties metodisku norādījumu sagatavošanā par līgumu nosacījumu īstenošanu;

    -          risināt juridiskus jautājumus saistībā ar projekta aktivitāšu īstenošanu (t.sk. pārstāvēt VDI intereses attiecībās ar sadarbības partneriem un citām institūcijām, fiziskām personām un juridiskām personām, nepieciešamības gadījumā pārstāvēt tiesā);

    -          sagatavot atbildes uz projekta īstenošanā iesaistīto juridisko un fizisko personu sūdzībām un iesniegumiem;

    -          sniegt metodisku palīdzību un konsultācijas projekta personālam juridiskajos jautājumos;

    -          organizēt projektā paredzēto aktivitāšu īstenošanas uzraudzībai nepieciešamo datu un informācijas iegūšanu, atskaišu sagatavošanu;

    -          piedalīties iepirkumu organizēšanā, t.sk. gatavot iepirkumu tehniskās specifikācijas u.c. informāciju;

    -          sniegt priekšlikumus un piedalīties projekta grozījumu sagatavošanā;

    -          piedalīties risku vadībā amata kompetences ietvaros;

    -          piedalīties sanāksmēs, semināros, darba grupās, konferencēs un citos pasākumos;

    -          nodrošināt ierobežotas pieejamības un konfidenciālas informācijas saglabāšanu, neizpaušanu un aizsargāšanu;

    -           

    Prasības pretendentiem:

    -          akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesības zinātnēs;

    -          vēlama pieredze līdzvērtīgā amatā (vēlams valsts pārvaldē, pieredze ES struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansētos projektos);

    -          Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana, ieskaitot Eiropas Savienības struktūrfondu jomā;

    -          vēlama darba aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana;

    -          spēja piedāvāt vairākus problēmas risinājuma variantus, sagatavot pamatotu lēmumu un prognozēt iespējamās sekas;

    -          labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, orientēšanās uz darba pozitīvu rezultātu;

    -          datorprasmes MS Office lietotāja līmenī;

    -          prasme strādāt ar biroja tehniku;

    -          latviešu valodas zināšanas augstākajā līmenī;

    -          spēja strādāt patstāvīgi, identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus, novērtēt riskus, piedāvāt risinājumus.

     

     

     

     

     

     

    Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar MK 29.01.2013 noteikumu Nr.66 “Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību” 3.pielikumu – 9.mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz  1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir 835,- EUR (bruto).  Pēc pārbaudes laika atkarībā no pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga 2.kategorijai – līdz 950,- EUR(bruto) un 3. kategorijai – līdz 1050,- EUR (bruto).

     

    Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām līdz 09.04.2019. jāiesniedz Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai nosūtot uz e-pastu: LM_Atlase@lm.gov.lv. Vairāk informācijas var iegūt zvanot – 26451754, 29385596, 67021621.

     

     

  • Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku

    Zemgales reģionālajā Valsts darba inspekcijā:

                                                            Darba vieta Ogre.

     

     

     

    Valsts darba inspekcija piedāvā:

    -draudzīgu kolektīvu,

    -interesantu un dinamisku darbu;

    -iespēju dot savu ieguldījumu atbilstības nodrošināšanā darba tiesību un darba apstākļu jomā;

    -gūt pieredzi darba tiesību, darba aizsardzību un administratīvā procesu regulējošo tiesību aktu   

      piemērošanā;

    -algu no 745,- EUR līdz 920,- EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei;

    -plašas un profesionālas apmācību iespējas;

    -veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem.

     

    Būtiskākie amata pienākumi:

    - uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko  attiecību un

      darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu un veicināt atbilstības nodrošināšanu;

    - atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo  

      pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu   

      pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī  kontrolēt   

      lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi;

    - atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un   juridisko

      personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem;- izmeklēt darbā notikušos nelaimes

      gadījumus;

    - sastādīt darba vietas higiēniskos raksturojumus;- konsultēt darba devējus un  darbiniekus par  

      darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām.

     

    Prasības pretendentiem:

    - atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;

    - augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar tehnisko izglītību, izglītību tiesību zinātnēs

      vai darba aizsardzības jomā);

    - vēlama praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā;

    - svešvalodu zināšanas (krievu - vēlama, angļu valoda - vēlama);

    - komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi;

    - prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī;

    - B kategorijas autovadītāja apliecība; prasme vadīt automašīnu ar mehānisko vadīšanas sistēmu (obligāta prasība).

     

    Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām (ja izglītība iegūta ārzemēs – jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra izziņa), jānosūta pa pastu vai elektroniski līdz 03.06.2019., Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam - Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.Tālrunis uzziņām 27820518 vai 67021621; e-pasts: LM_Atlase@lm.gov.lv.

     

     

     

     

  • Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku

    Zemgales reģionālajā Valsts darba inspekcijā:

                                                            Darba vieta Jelgava.

     

     

     

    Valsts darba inspekcija piedāvā:

    -draudzīgu kolektīvu,

    -interesantu un dinamisku darbu;

    -iespēju dot savu ieguldījumu atbilstības nodrošināšanā darba tiesību un darba apstākļu jomā;

    -gūt pieredzi darba tiesību, darba aizsardzību un administratīvā procesu regulējošo tiesību aktu   

      piemērošanā;

    -algu no 745,- EUR līdz 920,- EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei;

    -plašas un profesionālas apmācību iespējas;

    -veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem.

     

    Būtiskākie amata pienākumi:

    - uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko  attiecību un

      darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu un veicināt atbilstības nodrošināšanu;

    - atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo  

      pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu   

      pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī  kontrolēt   

      lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi;

    - atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un   juridisko

      personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem;- izmeklēt darbā notikušos nelaimes

      gadījumus;

    - sastādīt darba vietas higiēniskos raksturojumus;- konsultēt darba devējus un  darbiniekus par  

      darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām.

     

    Prasības pretendentiem:

    - atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;

    - augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar tehnisko izglītību, izglītību tiesību zinātnēs

      vai darba aizsardzības jomā);

    - vēlama praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā;

    - svešvalodu zināšanas (krievu - vēlama, angļu valoda - vēlama);

    - komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi;

    - prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī;

    - B kategorijas autovadītāja apliecība; prasme vadīt automašīnu ar mehānisko vadīšanas sistēmu (obligāta prasība).

     

    Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām (ja izglītība iegūta ārzemēs – jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra izziņa), jānosūta pa pastu vai elektroniski līdz 03.06.2019., Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam - Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.Tālrunis uzziņām 27820518 vai 67021621; e-pasts: LM_Atlase@lm.gov.lv.

     

     

     

     

© Valsts darba inspekcija. Visas tiesības aizsargātas.
A+ / A-